Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
TRASCENDERE
  • Current
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Objectives of the journal
    • Edited and financed
    • Thematic Coverage
    • Arbitration and evaluation process for both parties
    • Pautas for the authors
    • Originality of the manuscript
    • Structure of the articles and contributions to the review
    • Interoperability protocols
    • Privacy Statement
    • Exemption of liability
    • Submissions
    • Contact
  • Editorial Policies
    • Open Access Policy
    • Politics of author and co-authorship
    • Politics of conflicts of interests
    • Political and anti-plague
    • Digital archival preservation policy
    • Self-archiving policy
  • Archives
  • Histórico
  • Indexes and Databases
Search
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 4 No. 1 (2023): Trascendere

Vol. 4 No. 1 (2023): Trascendere

					View Vol. 4 No. 1 (2023): Trascendere
DOI: https://doi.org/10.56219/trascendere.vi
Published: 2023-08-01

Artículos de Investigación

  • LA DIDÁCTICA EN LA EDUCACIÓN PRIMARIA EN ESCENARIOS DE COVID-19

    Isleyda Flórez Villamizar
    • PDF (Español (España))
  • IMPACTO DE LA IMPLEMENTACIÓN DE LA TRANSFORMACIÓN CURRICULAR DE LA UNIVERSIDAD PEDAGÓGICA EXPERIMENTAL LIBERTADOR, EN EL INSTITUTO PEDAGÓGICO RURAL “GERVASIO RUBIO”

    Arelys Flórez Villamizar
    • PDF (Español (España))
  • La Lógica, entre el pensamiento Clásico y Moderno Un breve recorrido histórico de la Lógica y su desarrollo.

    Andrés Sánchez Rosal
    • PDF (Español (España))
  • M-LEARNING PARA EL FORTALECIMIENTO DE LAS DESTREZAS LINGÜÍSTICAS DE LOS TUTORES DE LA EMPRESA BASELANG INC.

    Maria Gabriela Cristancho Peña, Tania Coromoto Peña Antolinez
    • PDF (Español (España))
  • EVALUACIÓN DEL SUBPROGRAMA DE POSTGRADO ESPECIALIZACIÓN EN EVALUACIÓN EDUCACIONAL DEL INSTITUTO PEDAGÓGICO RURAL “GERVASIO RUBIO”

    Érika Elizabeth Avendaño Sánchez
    • PDF (Español (España))
  • CARACTERIZACIÓN DIMENSIONAL DE LOS ESCENARIOS DE APRENDIZAJES PERSONALIZADOS PARA LA ENSEÑANZA DE LOS CONTENIDOS MATEMÁTICOS EN INGENIERIA

    Tania Coromoto Peña Antolínez, José Alberto Cristancho
    • PDF (Español (España))

Language

  • Español (España)
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Browse

Make a Submission

Make a Submission

Keywords

  • Revista Trascendere
  • ISSN en Línea: 2959-5746
  • Depósito Legal: TA2023000080
  • Universidad Pedagógica Experimental Libertador. Instituto Pedagógico Rural Gervasio Rubio.
  • Dirección: Vega de la Pipa, Via Caño de Agua, Rubio. Edo. Táchira, Venezuela.
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.